Інформація для громадян

Запитуєте - відповідаємо!

Запитуєте - відповідаємо!
До Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) звернулась громадянка з наступним питанням: «Чи можливо подати документи для реєстрації громадської організації, місцезнаходження якої буде м. Харків?»  (інформація станом на 13.07.2022 р.)
 
Відповідь. Згідно пункту 5 розділу 1 Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016  №359/5, державна реєстрація громадських формувань проводиться в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя за місцезнаходженням громадського формування. 
 
Крім того, підпунктом 5 пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України  від 06.03.2022 №209 (зі змінами від 24.06.2022 №719) (далі - Постанова) передбачено, що державна реєстрація громадського формування, місцезнаходженням якого є адміністративно-територіальна одиниця, що включена до затвердженого відповідно до пункту 12 цієї Постанови переліку адміністративно-територіальних одиниць, проводиться незалежно від місцезнаходження такого громадського формування. Зокрема, в зазначеному переліку містяться відомості про адміністративно-територіальні одиниці в межах яких припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції. 
 
Оскільки в зазначеному вище переліку адміністративно-територіальних одиниць м. Харків відсутній, то і документи для державної реєстрації громадської організації подаються за місцезнаходженням громадської організації.