Інформація для громадян

Запитуєте - відповідаємо!

Запитуєте - відповідаємо!
До Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) звернувся громадянин П. з питанням щодо прав громадянина при розгляді заяви чи скарги (інформація станом на 28.07.2021 р.)
 
Відповідь. Відповідно до ст. 18 Закону України “Про звернення громадян” громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:
 
особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;
 
знайомитися з матеріалами перевірки;
 
подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;
 
бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;
 
користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;
 
одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;
 
висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;
 
вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.