Новини

28 ЛИПНЯ 2020 РОКУ ПРОВЕДЕНО СПІЛЬНИЙ ВЕБІНАР з адміністраторами ЦНАП!

28 ЛИПНЯ 2020 РОКУ ПРОВЕДЕНО СПІЛЬНИЙ ВЕБІНАР з адміністраторами ЦНАП!
28 липня 2020 року державним реєстратором відділу державної реєстрації ДЗМІ та ГФ у Житомирській області Романом Божком був проведений спільний вебінар для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг в місті Коростені виконавчого комітету Коростенської міської ради, Коростишівської районної державної адміністрації, Лугинської районної державної адміністрації Житомирської області, Любарської селищної ради, центру надання адміністративних послуг у місті Малині, відділу надання адміністративних послуг Коростенської районної державної адміністрації, відділу надання адміністративних послуг та державної реєстрації Малинської районної державної адміністрації Житомирської області в режимі відео конференції.
Спільний вебінар організовано з метою впровадження з 05 по 16 серпня 2020 року оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Під час вебінару був опрацьований наказ Міністерства юстиції України від 14.07.2020 №672/34955 «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Фахівці юстиції звернули увагу на те, що у період впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру прийом документів, що подаються для державної реєстрації громадських об’єднань та інших громадських формувань, не здійснюється. Крім того, розгляд документів, поданих для державної реєстрації до періоду впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру та сплив строку розгляду яких припадає на відповідний період, здійснюється державними реєстраторами до 18.00 07 серпня 2020 року
Окрім того, в ході вебінару було розглянуто проблемні питання заповнення оновлених форм реєстраційних заяв стосовно державної реєстрації громадських формувань та проблемні питання, які виникають у адміністраторів при здійсненні ними повноважень щодо прийому та видачі документів у сфері державної реєстрації.
Ми і надалі готові до ефективної та злагодженої співпраці!