Новини

Вебінар для адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради та Відділу організації надання адміністративних послуг Пулинської селищної ради

Вебінар для адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради та Відділу організації надання адміністративних послуг Пулинської селищної ради

08 квітня 2021 року заступником начальника відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Житомирській області Управління державної реєстрації Леонідом Шумило був проведений спільний вебінар для адміністраторів Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради та Відділу організації надання адміністративних послуг Пулинської селищної ради на тему: «Особливості здійснення державної реєстрації припинення громадських організацій».

Під час вебінару розглянуті питання стосовно нормативно-правового регулювання державної реєстрації припинення громадських організацій, а також основні вимоги до документів, які подаються заявниками для державної реєстрації припинення громадських організацій. Ознайомлено з найпоширенішими підставами відмови у державній реєстрації припинення громадських організацій, застосованими державними реєстраторами на території Житомирської області у І-му кварталі 2021 року. Звернуто увагу на зміну реквізитів та розмір адміністративного збору за надання послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань.

Також були надані змістовні відповіді на усі запитання, що з’являлись у ході заходу.

Ми й надалі готові до ефективної та злагодженої співпраці зі структурними підрозділами, на які покладено завдання з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань!