Новини

Можливо саме ти хочеш стати частиною нашого колективу?

Можливо саме ти хочеш стати частиною нашого колективу?
Посадові обов’язки:
- Проводить облік і реєстрацію вхідної кореспонденції, готує та надає її керівництву та здійснює видачу її виконавцям, відповідно до вимог Інструкції з діловодства.
- Здійснює прийом, реєстрацію, облік, копіювання, направлення, кореспонденції. Перевіряє відповідність оформлення вхідних та вихідних документів діючим нормативним актам.
- Здійснює реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції за допомогою системи електронного документообігу.
- Відповідає за облік і використання поштових марок та конвертів, щомісячно готує звіт щодо використаних за звітний період поштових марок та конвертів.
- Здійснює роботу по розмноженню необхідних документів на копіювальній техніці.
- Здійснює поточний, оперативний та систематичний контроль за проходженням документів відповідно до Інструкції з діловодства, станом ведення діловодства у структурних підрозділах Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький), відповідно до Інструкції з діловодства.
- Здійснює роботу для забезпечення належного стану відомчого архіву Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) та умов зберігання документів у ньому. Готує документацію щодо роботи відомчого архіву Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький).
Кваліфікаційні вимоги: Освіта відповідного професійного спрямування й підготовка. Без вимог до стажу роботи.
Вміння працювати на комп'ютері та знати програмні засоби, а також знати:
- державну мову на рівні вільного володіння;
- основні положення державної системи діловодства, порядок ведення діловодства та електронного документообігу;
- порядок реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції;
- порядок формування номенклатурних справ та описів до них;
- порядок ведення архіву.
Контактна особа Яцишина Ірина Ігорівна, (0382) 65-60-77, i.yatsyshyna@km.minjust.gov.ua