У Хмельницькому відбулося засідання «Нотаріальної школи» у форматі відеоконференції за участю нотаріальної спільноти Хмельниччини. Захід відкрили начальник Хмельницького міжрегіонального управління Міністерства юстиції України Олена Токарчук та начальник Управління нотаріату Наталія Муляр, наголосивши на важливості дотримання стандартів нотаріальної діяльності та якісної організації документування.
Учасники зустрічі розглянули ключові питання нотаріального діловодства. Завідувач Хмельницького обласного державного нотаріального архіву Інна Вальчук висвітлила вимоги Правил ведення нотаріального діловодства, зокрема щодо формування справ та їх оформлення для архівного зберігання.
Директор Державного архіву Хмельницької області Катерина Бурдуваліс надала роз’яснення щодо вилучення документів, що не підлягають внесенню до Національного архівного фонду, та оформлення актів на їх знищення.
Про документи, які приватні нотаріуси подають до реєстраційної справи, доповів головний спеціаліст Віталій Зеноага, акцентувавши на важливості правильного та системного формування матеріалів.
Окрема увага була приділена поданню звітності за 2025 рік. Заступник начальника управління – начальник відділу з питань нотаріату та фінансового моніторингу у Хмельницькій області Оксана Ревуцька та головний спеціаліст Юлія Паславська надали практичні рекомендації щодо правильності та своєчасності подання статистичної та адміністративної звітності.
Засідання «Нотаріальної школи» стало змістовним майданчиком для професійного обміну та підвищення кваліфікації нотаріусів області. Управління й надалі забезпечуватиме фахову підтримку нотаріальної спільноти та сприятиме впровадженню єдиних стандартів у сфері нотаріату.